پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۰۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۴۲۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۲۵۱۶۱ مورد

چهارشنبه ٩ آذر ١٤٠١ ساعت ١١:٢٨ ق.ظ   ( بازدید : 453 نفر )

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اهم برنامه‌های این معاونت به مناسبت روز دانشجو را تشریح کرد.

دکتر سید احیا سیدی روز چهارشنبه 9 آذرماه 1401 در گفتگو با وب‌دا به تشریح برنامه های ویژه روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی پرداخت و اظهار کرد: معاونت دانشجویی و فرهنگی به مناسبت روز ۱۶ آذر برنامه‌های متعددی را پیش بینی کرده است.

 

وی با بیان اینکه برنامه محوری «از عشق تا بهشت» با حضور دکتر حمید حبشی با موضوع ازدواج از ساعت 19 روز دوشنبه، ۱۴ آذر در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد، افزود: با حضور این کارشناس حوزه خانواده، نشست «هنر عشق ورزیدن به همسر» از ساعت ۱۷ روز دو شنبه ویژه کارکنان و اساتید برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، برگزاری اردوی تفریحی به مقصد جنگل گلستان در روز جمعه، ۱۱ آذرماه جاری را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و تصریح کرد: غبار روبی مزار شهدای گمنام دانشگاه، تقدیر از دانشجویان برتر فرهنگی، مسابقات ورزشی و... از جمله برنامه‌های این معاونت به مناسبت روز دانشجو خواهد بود.

 

دکتر سیدی همچنین از پرداخت ۳۴ میلیارد ریال وام به ۸۷۶ دانشجو در ترم جاری خبر داد و گفت: ۱۰۰ درصد مبلغ وام‌های درخواستی متقاضیان به حساب دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی واریز شد.

 

وی ادامه داد: تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان در بخش‌های وام تحصیلی، وام ضروری، وام ازدواج، ودیعه مسکن، عتبات عالیات و فرزندآوری در ترم جاری تحصیلی به متقاضیان پرداخت شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۸۷۶ نفر متقاضی دریافت وام بودند که به همه این متقاضیان، تسهیلات مربوطه پرداخت شد، گفت: وام تحصیلی با ۵۴۷ متقاضی، بیشترین بخش تسهیلات اعطایی را به خود اختصاص داده که بیش از ۱۵ میلیارد ریال برای این بخش، در نظر گرفته شده بود.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.